miercuri, 15 iunie 2011

un vis a fost.

Acum incepe un nou capitol,nu am prea multe sa va spun..sunt singura,foarte adevarat singura..paralela de lumea asta distrusa de amenintari shi ganduri.Am incercat cu greu sa fac ceva pentru noi,dar stiti shi voi..iubirea e pentru doi.Am luptat singura dar acum totul sa destramat.Imi vine sa plang,imi doresc sa plec departe dar nu se poate..am parinti,prieteni care ma iubesc shi ma respecta.Paradisul meu e dintrus dar incet,incet..pagina cu pagina,litera cu litera il voi construi.Din toate partile aud:" Ralu,e mai bine asa! "...Cum sa fie mai bine asa?Cum poti uita un suflet care kndva era doar al tau.Sunt o papusa de carpa,mi-as dori putin de viata.Daca as avea o inima mi-as scrie ura pe gheata.Daca ai fi din nou al meu nu as lasa o secunda sa treaca fara sa iti spun cat de mult TE IUBESC.Te-as convinge ca traiesc indragostita de dragoste.As picta un vis de Picasso,un cantec al lui Seratt ar fi seranada pe care as oferi-o cerului.Nu mai am nimic,toata lumea ma judeca pe mine..Printe mii de lacrimi mai respir..Shi sa sfarsit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu