vineri, 17 iunie 2011

Ganduri pentru prieteni!



Ceasul a inceput sa se invarta in defavoarea mea.Inchisa in camera mea,ma cuprinde frica stiind ca peste cateva zile voi inchide de tot cartea vietii mele.Acum la aproape 19 ani am hotarat sa plec..ma mut din frumosul oras Huedin,in locurile unde m-am nascut.Nu o sa ma mai vedeti pe trotuar sau in parc.Las aici amintiri placute,prieteni dragi:Vlad,Rox,Mara,Eve,Mada,Beny,Cristi..Imi amintesc de o persoana foarte draga mie..nu o sa-i dau numele,[stiti voi cine] iubesc acea persoana mai mult decat propria mea viatza,dar nu intodeauna putem fi cu adevarat fericiti..Ma asteapta marea,Adda,Relu..o viata noua.Nu sunt trista.
Nu o sa uit ultimele doua luni,am gustat cu adevarat din paharul cu fericire.Sper sa va amintiti shi voi cum radeam ore in sir la Otilo langa un nestea,iesirile in fiercare weekend,verile mult prea scurte petrecute impreuna.Mara,cel mai bun prieten al ei era geamul:))Rox,ramanea mereu acasa ca o fetita cuminte ce era.Mai stiti somniferele in sticla cu suc,musafirii de la miezul noptii..nu o sa uit niciodata cand am cazut cu rolele la Bedeciu sau cand am ramas afara ca nu mai puteam intra pe geam inapoi in casa[Rox cum trageai de mine:))]
Rox:pune piciorul aici tu proasta!!
Raluu:esti nebuna,adumi scaunul...
                  Mara:tuuu ce dracu cauta scaunul meu afara:))
 .........................
Nu pot sa uit de groapa fara fund:))Mai vlad cum sa ma lasi acolo,fara semnal la telefon..Sa iti fie rusine!Tot fratele meu ramai pentru totdeauna.
Ce sa mai zic de eve toata ziua stau pe capul ei:)ma sustine in tot ceea ce fac,cand e sa cad ma ridica mereu..shi apropo:am luat nota mai maree ca tinee la simulare:))))
Raluu:Cristi,cat ai da sa fi normal?
Cristi:nimic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sa nu uit de Beny..un prieten pe care te poti baza mereu,Alex: fratee ramai cel mai tare !!
Shi acum la sfarsit scriu pentru tine,de cand ne-am cunoscut ai fost prietenul meu,pana cand m-am indragostit,am petrecut momente de neuitat impreuna..alaturi de tine am vazut ce e fericirea..Nu e nici vina mea,nici vina ta..soarta a hotarat sa ne desparta..Sufar,mi se rupe inima ca raman fara tine dar nu mai am ce face.Tie iti multumesc pentru cele mai frumoase clipe ..





P.S :eu am luat 4.96
eve 4.74  
:))))  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu