miercuri, 1 iunie 2011

7 zile shi atat!

Asa e viata..Cruda!

Momente shi momente!Azi pot spune ca a fost una dintre cele mai fericite zile din viata mea.

A fost un vis.Toata ziua impreuna..

Traiesc momente de scris intr-o carte veche,unde nimeni nu poate ajunge.

Stim doar noi..

Acum ne intelegem mai bine ca niciodata..dar ca orice vis shi al nostru se spulbera

De ce nu putem fi fericiti?De ce?Cand ne dorim atat de mult?

Ani de zile am fost pusa la incercare,am trecut toate probele..

A sosit shi momentul meu..am fost fericita! Sa mai fie doar o saptamana?

Dintr-un vis perfect!

Sau toata viata pentru noi ?

Simt .. pamantul de sub picioare se misca,strig , dar nimeni nu ma aude..pentru prima data in viata am nevoie de ajutor!

Apus sau rasarit?Alb sau negru?Da sau nu?

Trebuie sa aleg singura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu