marți, 7 iunie 2011

Am uitat!

Inchid ochii shi ma gandesc..Nu imi pot aminti cum eram ieri.



Lumea mea e perfecta.



Nimic nu o poate distruge..



Valurile stau departe de tarm..delfinii danseaza langa noi..



O pasare calatoare ne mai viziteaza din cand in cand..



Am uitat de trecut..Suntem doar noi doi..



Zaresc plaja ..



Sute de suflete te cauta pe tine..dar nu..



Te-am rapit eu..nu vei pleca inapoi.



O furtuna teribila se abatu asupra marii..Vantul ne atinge inghetat..



Frica ma cuprins..



Valurile imense din timpul furtunii te puteau fura..puteai disparea din bratele mele..



 Am inchis ochii .. Am adormit..



Cand furtuna se opri tu erai tot langa mine ..



Cu mana in parul meu umed mi-ai soptit: "Promit ca nu voi pleca!"



Alaturi de pescarusi..



Fara nici un prieten..



Asteptam..
Asteptam..

Un nou Rasarit..
Un nou Apus..
 
Departe de voi..
Departe de toti.

.

Cu sufletul impietrit de o dragoste nebuna..

In largul marii ..PROMIT

nu se va sfarsi niciodata.. ..

Shi aste e noua nostra pagina dintr-o soapta a timpului,srisa cu lacrimi shi zambete de peste mii de secole!



 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu