vineri, 23 decembrie 2011

Nimic de spus.

     A inceput sa imi fie teama..a inceput ca o simpla provocare..Shi acum imi repet”Nu poti  sa te indragostesti  de el!!”..Zambesc ca shi cum niciodata nu mi-ar fi trecut prin minte sa incep sa ma indragostesc.Ii repetam ca sunt destul de matura incat sa fac ce e bine pentru amandoi.
Timpul a trecut repede ,am ce mi-am dorit..il am pe el,gust din fructul interzis in fiecare zi.Am vrut schimbari.Schimbari care nu au intarziat sa apara.Aseara ca shi in fiecare zi cand sunt cu el m-am simtit atat de bine.Un sarut,o atingere..te iubesc shi vreau sa fug!!!Imi  amintesc fiecare secunda,ma simt deja dependenta de felul in care ma saruta shi imi atinge pielea.
     Oare de ce nu l-am cunoscut mai repede?”……
In viata totul se intampla cu un scop!...Dar scopul meu nu era asta,nu mai am timp sa sper,nu mai am timp sa ma inteleg,nu mai vreau sa ascult minciuni.Oricat as vrea nu mai imi permit sa judec persoanele din jurul meu.
Ma trezesc in fiecare dimineata shi ma gandesc ca nu as putea niciodata sa schimb ceea ce sunt.Nu suport sa vad cum oamenii isi leaga vietile prin contracte.Am citit un articol despre viata de familie.Nu as suporta niciodata gandul  sa ma trezesc  dimineata in pat cu alt om.O persoana falsa care se schimba de la o zi la alta.A ramas amintirea cand se aranja pentru tine..acum se aranjeaza pentru doamnisoara cu care sta in fiecare seara.Deja nu mai esti tu persoana de care s-a indragostit candva,acum il stresezi cu gelozia shi ai vrea disperata sa il strangi in brate,sa sti ca insemni din nou totul pentru el.
Timpul trece repede,niciodata nu se va schimba nimic,dar…….
        cu siguranta exista shi o alta cale de a trai viatza dar eu am ales ce e mai usor,fara sa ma gandesc la urmari!



……………….
M-am indragostit de el!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu