luni, 12 decembrie 2011

Ma prabusesc.

Incep sa te urasc pt ca m-ai umplut de vicii.Fumez clipe ca shi cum as fuma sentimente,beau vise ca shi cum as bea sperante..Tu m-ai facut sa urasc viata shi tot ce are legatura cu ea.Tie iti datorez clipele desarte in care am asteptat sa apara ceva mai bun in viata mea.In tine am avut incredere shi am sperat ca nu o sa ma parasesti,dar shi tu la randul tau te'ai dovedit a fi doar un vis trecator ...in viata mea lipsita de importanta.Datorita tie am invatat sa urasc shi iti multumesc pt acest sentiment..m-ai facut sa imi pierd speranta in orice si oricine atunci knd totul era mai frumos in viata mea...de aceea tin sa-ti multumesc pt k m-ai invatat sa urasc cu toata fiinta mea..akm datorita tie nu mai pot avea incredere in nimeni !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu